سه هزار تایی ها

سه هزار تایی ها

سه هزار تایی ها

سه هزار تایی ها

گل محمدی سفید

گل محمدی سفید

گل محمدی سفید ، خواص گل محمدی سفید ، عکس گل محمدی سفید

در این مطلب از سایت جسارت می خواهیم در مورد گل محمدی سفید صحبت کنیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما کاربران گرامی قرار گیرد.شما می توایند برای کسب اطلاعات بیشتر مطلب گل محمدی را نیز مطالعه نمایید کافی است که بر روی لینک آبی رنگ کلیک نماید.

آشنایی با گل محمدی

شاید برایتان جالب باشد ولی گل محمدی یک نوع گل رز است که به خاطر عطر و خواص دارویی که دارد به صورت گسترده پرورش داده می شود.یکی از معروف ترین شهرهایی که در آن گل محمدی پرورش داده می شود شهر کاشان است که به شهر گلاب ایران معروف است.

گل محمدی که در ایران موجود است اکثرا قرمز است ولی گل محمدی سفید را هم داریم که خیلی کمتر تولید می شود. این گل به دلیل مناطق کوهستانی که در آن تولید می شود و خواص متفاوتی نسبت به گل هایی که در کاشان تولید می شوند دارند.

گل محمدی سفید ، خواص گل محمدی سفید ، عکس گل محمدی سفید

گل محمدی سفید قابض است و عطر کمتری نسبت به گل محمدی سرخ دارد.این خاصیت این گل باعث می شود که این نوع گل بیشتر درتهیه مربا و شربت و دمنوش مورد استفاده قرار گیرد.

اکثر مناطق آذری در خانه های خود بوته این گل را می کارند تا همیشه گل محمدی تازه و خشک شده داشته باشند چون کاملا به خواص این گل واقفند و نسل در نسل این گل در زندگی آنها وجود داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.